Tudásmegosztás

Szeptember 25-én SalesTech Budapest, immár harmadik alkalommal! A csapat lázasan készül a programmal, hogy idén még formabontóbb és elgondolkodtatóbb élményekben legyen részetek. Nem titkolt céljuk, hogy minél több résztvevőt felrázzanak, és arra ösztönözzék őket, hogy bátran kilépjenek a komfortzónájukból a sales területén is!

 

Miről fog szólni az idei SalesTech? Íme legizgalmasabb témák címszavakban:

  • Értékesítési kudarcok és azok tanulságai cégvezetőktől első kézből
    • A kezdő new yorki bróker 1 millió dollárt bukik egy ügyetlenül megkötött ügyleten és a vezérigazgató magához hívatja. “Akkor most ki vagyok rúgva?” - kérdi a bróker. “Kirúgva??? Dehogy! Pont most, amikor egy milliót költöttem a képzésére?”
  • Ügyfélélmény személyesen és az online térben
    • Ma már nem azt várjuk el, hogy megvehessük az estélyinket, hogy megvacsorázhassunk egy romantikus étteremben, hogy átvehessük az új prémium SUV-unkat, hogy lezárhassuk a dealt vagy a beszerzést, hanem hogy a történet főszereplői, de legalább központi szereplői legyünk?!?!?
  • Sales az online térben
    • Ha cégeknek értékesítünk, hogyan alakíthatjuk ki úgy az online jelenlétünket, hogy támogassa az eladásainkat, vagy hogyan tehetjük át az értékesítésünk egy részét az internetre?
  • A jövő már itt van: a holnap értékesítése ma
    • Mesterséges intelligencia, automatizált értékesítés, adatalapú értékesítési előrejelzések, agilis sales szervezetek, miközben néhány értékesítőnk még az excelt is rosszul használja?!
  • Sales management és emberek az értékesítésben
    • A salesigazgató is ember? Igen! Az értékesítőink és az ügyfeleink is. (Továbbá a balett táncosok és kőfaragók is.) Mi a szerepe és a helye az embereknek az értékesítésben, az értékesítési vezetésben?
  • B2B vagy B4B?
    • Mik a tapasztalatai egy B2B sales igazgatónak az értékesítésről és hogyan látja ugyanezt a beszerzési igazgató?

 

Az idei program formátumokban is szeretnének valami újat hozni Nektek!

  1. A megszokott előadások és workshopok mellett SHARE-eken tehetjük fel egymásnak azokat a kérdéseket, melyeket eddig csak önmagunknak fogalmaztunk meg.
  2. Új formátumunk a Deep Dive, amely egyenként 120 perces elmélyülés egy témában a délután folyamán. Előadás, kombinálva a workshop és a vezetett beszélgetések elemeivel csupa olyan témáról, amiről többet kell tudnunk.

 

Ne maradjatok le az élményről! Gyertek és tartsatok velünk! A LAZY BIRD időszakban még kedvezményes áron tudjátok megvenni az egyéni vagy csoportos jegyeket!

 

Találkozzunk a SalesTechen!

 


Back
Scroll to Top